Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverleningen erg belangrijk. Daarbij proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u ontevreden bent, dan horen wij dit graag van u. LTO Arbeidskracht neemt iedere klacht serieus. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en vervolgens proberen wij ervoor te zorgen dat een dergelijk klacht niet meer voor hoeft te komen.
Contactgegevens LTO Arbeidskracht
T: 088 472 4200
E: info@ltoarbeidskracht.nl
Postadres
Postbus 100
5201 AC ‘s-Hertogenbosch
Ontevreden over een zorgverzekeraar
Heeft u een zorgverzekering voor uw medewerkers afgesloten bij Zilveren Kruis, HollandZorg of CZ en bent u ontevreden over deze zorgverzekeraar of over een beslissing om iets niet te vergoeden, meld uw klacht dan bij de desbetreffende zorgverzekeraar.
Zilveren Kruis
Klacht indienen bij Zilveren Kruis.
HollandZorg
Klacht indienen bij HollandZorg.
CZ
Klacht indienen bij CZ.
Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Komt u er niet uit met de desbetreffende zorgverzekeringsmaatschappij? Dan heeft u de mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ is het overkoepelende orgaan voor de Ombudsman Zorgverzekeringen en de Geschillencommissie Zorgverzekeringen. Zij helpt bij het oplossen van problemen tussen verzekerden en hun zorgverzekeraar.
De SKGZ kan uw verzoek echter niet meer in behandeling nemen als een rechterlijke instantie uw zaak in behandeling heeft of daar al een uitspraak over heeft gedaan. De SKGZ is onafhankelijk en onpartijdig.
Meer informatie vindt u op www.skgz.nl.