HollandZorg heeft het afgelopen jaar Mijn HollandZorg geïntroduceerd voor alle verzekerden.
In dit portaal hebben medewerkers zelf toegang tot het polisblad, digitale zorgpas (EHIC), uitschrijfbrief en het S1 formulier. Ook kunnen uw medewerkers hier declaraties in dienen en de afhandeling ervan volgen.
Invullen van het e-mailadres bij aanmelden
Om toegang te krijgen tot het Mijn HollandZorg heeft HollandZorg het e-mailadres van de medewerker nodig. Binnenkort kunt u het e-mailadres van uw medewerker doorgeven op het moment dat u hem of haar aanmeldt in het Digitaal Loket. Wij sturen het e-mailadres door naar HollandZorg waarna de medewerker automatisch van HollandZorg een e-mail ontvangt met het verzoek om een account aan te maken.
Het invullen van een e-mailadres is niet verplicht, maar u ontvangt wel een waarschuwing om u te herinneren aan de mogelijkheid om het in te vullen.
E-mailadres van reeds verzekerde medewerkers
Zijn uw medewerkers op dit moment al via ons verzekerd bij HollandZorg, dan kunt u de e-mailadressen van uw medewerkers via Excel aan ons doorgeven. U ontvangt hiervoor binnenkort een template waarin u de gegevens kunt invullen. HollandZorg zal dan alsnog het e-mailadres verwerken en een e-mail sturen naar de betreffende medewerkers.
Zelf registreren
Tenslotte is het ook mogelijk dat uw medewerkers zelf een account aanmaken voor Mijn HollandZorg. Ga naar https://mijn.hollandzorg.com/inloggen en klik op eerste registratie. Na het invullen van het BSN, relatienummer en de geboortedatum kan de medewerker een account aanmaken.
Toelichting Mijn HollandZorg
HollandZorg heeft informatiedocumenten over Mijn HollandZorg opgesteld in het Engels, Pools en Roemeens. Hiermee kunt u uw medewerkers informeren over Mijn HollandZorg.