Laten we ons eerst even voorstellen. Wij zijn LTO Bedrijven. Een ondernemerscollectief dat investeert in nieuwe producten, diensten en verdienmodellen voor boeren en tuinders in Nederland. Zo helpen we hen bij de transitie naar de agrarische wereld van morgen. Een wereld waarin zij nog efficiënter produceren met aandacht voor mens, dier en natuur.
LTO Arbeidskracht is onderdeel van LTO Bedrijven en vormt een van de tien bedrijven van waaruit we onze klanten bedienen. Ons team is primair werkzaam vanuit vestigingen in Den Bosch en Wageningen. Wij bedienen werkgevers uit de agrarische sector en andere branches die werken met internationale werknemers met diensten op het terrein van ‘goed werkgeverschap’. Denk daarbij aan zorgverzekeringen voor arbeidsmigranten, activiteiten op het terrein van payrolling, werving via ons vacatureportal Seasonal Work en scholing. Tevens zijn we intermediair voor zorgverzekeringen binnen de Nederlandse land- en tuinbouw. Onze medewerkers beschikken over de relevante WFT-diploma’s om klanten te adviseren en administratief te ontzorgen op het terrein van zorg en arbeid.
Als manager LTO Arbeidskracht ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsontwikkeling van LTO Arbeidskracht en stuur je jouw team optimaal aan. Je initieert, bewaakt en verbetert de bedrijfsprocessen waar nodig. Verder garandeer je een hoogstaande dienstverlening naar de agrarische ondernemers en beschik je over ondernemersvaardigheden om dit bedrijf te vertegenwoordigen en commercieel verder te ontwikkelen.
In jouw rol van mede-beleidsbepaler en operationeel verantwoordelijke voor de business handel je conform de AFM richtlijnen. Het initiëren en bijdragen aan samenwerking, vernieuwing en waardegroei binnen de diverse teams van LTO Bedrijven is belangrijk om te slagen in jouw functie. Je rapporteert aan de directeur van LTO Bedrijven en maakt onderdeel uit van het MT van LTO Bedrijven.
Wat ga je doen?
- Opstellen en implementeren van het businessplan LTO Arbeidskracht;
- Opstellen jaarplannen en het realiseren van de gestelde (financiële) doelen;
- Bewaken van een correcte uitvoering van het business- marketing- en communicatieplan;
- Bevorderen van administratieve lastenverlichting en een stimulans richting goed werkgeverschap;
- Aansturing, coaching en motivering van het team van circa zes medewerkers in Den Bosch en samenwerking met collega’s vanuit de centrale teams in Wageningen;
- Bewaken van het kwaliteitsniveau, de naleving van de gemaakte afspraken en wet- en regelgeving;
- Knelpunten signaleren en verbeteringen voorstellen;
- Controle houden op de afwikkeling van lopende zaken;
- Anticiperen op ontwikkelingen in de markt;
- Initiëren van nieuwe producten en diensten;
- Zorgdragen voor de implementatie van nieuwe werkprocessen;
- Onderhouden van relaties met externe partijen op professionele wijze;
- Op de vestiging ben je een beleidsbepaler voor de strategische vraagstukken en tegelijk een manager die kan schakelen tussen strategie en dagelijkse bezigheden;
- Behalen van de vastgelegde omzet- en resultaatdoelstellingen, waarbij op het terrein van verzekeringen de ”begeleiding en advisering in het belang van de verzekerden” leidend is.
Wat bieden we jou?
- Een salaris tussen €4.269 en €6.803 (op fulltime basis), afhankelijk van jouw ervaring;
- Vakantietoeslag 8%;
- Eindejaarsuitkering 4%;
- Een aantrekkelijke variabele beloningsregeling;
- Flex-arbo vergoeding van € 45,- per maand;
- Een goede pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen + 8 ADV dagen (op fulltime basis);
- Laptop en mobiele telefoon;
- Een fijne werkplek op onze kantoren in Den Bosch en Wageningen;
- Een divers en gezellig team, met ervaren collega’s die jou vooruit helpen;
- Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Wat vragen wij van jou?
- Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante ervaring als leidinggevende/manager;
- Kennis en ervaring op het terrein van arbeid en werkgeverschap, dan wel (zorg)verzekeringen is een pré;
- Je beschikt over/bent bereid om binnen zes maanden de diploma’s WFT Basis en WFT Zorg te behalen;
- Je bent ondernemend en kunt een business case uitwerken;
- Je legt snel contacten en beschikt over goede onderhandelvaardigheden;
- Je herkent jezelf in de volgende competenties:
- Strategiebepaling
- Ondernemerschap
- Resultaatgerichtheid
- Plannen en organiseren
- Klantgerichtheid
- Communiceren
- Prestatiemotivatie
- Kwaliteitsbewustzijn
Enthousiast geworden?
Stuur je cv en motivatiebrief naar personeelszaken@ltobedrijven.nl. Wil je eerst meer weten over de functie? Bel dan met Rob Oldersma, manager Finance & P&O op 06-83522975.
Acquisitie o.b.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.