Zoals eerder vermeld in onze nieuwsbrief, is het Digitaal Loket vanaf 27 november 2019 vernieuwd. U logt in met uw e-mailadres en een wachtwoord. Voor elk e-mailadres dat bij ons bekend is, hebben wij een account aangemaakt. Met dit account heeft u toegang tot het Digitaal Loket van alle relaties waarvan u contactpersoon bent.
U kunt het wachtwoord voor uw account hier instellen of klik in het inlogscherm van het Digitaal Loket op ‘wachtwoord vergeten’. Nadat u uw e-mailadres heeft ingevuld, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw persoonlijke wachtwoord kunt instellen. Na het instellen van het persoonlijke wachtwoord logt u in het Digitaal Loket in met uw e-mailadres en nieuwe wachtwoord.
Lukt het u niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Het is niet nodig om u opnieuw te registreren!
Meerdere contactpersonen
Omdat u in het nieuwe loket inlogt met uw e-mailadres, is het niet meer mogelijk om meerdere contactpersonen te registreren met hetzelfde e-mailadres. Van contactpersonen die hetzelfde e-mailadres in gebruik hadden, hebben wij een aantal contactpersonen moeten verwijderen. Deze verwijdering is geautomatiseerd uitgevoerd. Hierdoor zijn mogelijk de gegevens van de persoon die veelal contact met ons heeft niet meegenomen. Wij vragen u daarom om in het Digitaal Loket uw persoonsgegevens te controleren en waar gewenst aan te passen.
Wijzigingen in het Digitaal Loket
Heeft u onze nieuwsbrief met de belangrijkste wijzigingen gemist, dan kunt u deze hier bekijken.